Veelgestelde vragen

  • Vraag: Ik wil het aantal leden van mijn huishouden wijzigen
    U kunt het aantal leden van uw huishouden - en daarmee de omvang van uw wekelijkse EerlijkEten Box - eenvoudig wijzigen via uw profielpagina.
  • Vraag: Wat zijn de prijzen van de dozen?
    De prijzen staan gewoon op onze site: https://eerlijketen.nl/prijzen.
  • Vraag: Heeft EerlijkEten ook vegetarische dozen?
    Op dit moment bieden wij één type doos met daarin wekelijks een andere selectie topkwaliteit vlees, groenten en carbs. In de toekomst zullen we meer varianten gaan aanbieden: dozen met meer of minder vlees of zelfs 100% vegetarische dozen. Zodra we dit kunnen aanbieden zullen we dat laten weten. Vergeet niet om u in te schrijven voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van de laatste updates!
  • Vraag: Ik heb geen welkomstmail ontvangen
    Indien u geen welkomstmail hebt ontvangen, staat uw emailadres mogelijk niet correct in ons systeem. Ga naar uw profielpagina en controleer of het juiste e-mailadres staat vermeld.
  • Vraag: Ik heb geen doos ontvangen
    Indien u geen doos heeft ontvangen, staat uw adres mogelijk niet correct in ons systeem. Ga naar uw profielpagina en controleer of het juiste afleveradres vermeld staat. Een andere mogelijkheid is dat we uw betaling niet correct hebben kunnen verwerken. Controleer of u voldoende saldo op uw rekening heeft staan en of de incasso is afgeschreven.
  • Vraag: Zijn jullie producten biologisch?
    Helaas is de Big Food industrie de afgelopen jaren druk bezig geweest met het bureaucratiseren van keurmerken als ‘biologisch’ en ‘organisch’. Hoewel wij de gedachte achter deze standaarden steunen, zijn wij teleurgesteld in de wijze waarop zij worden gehanteerd - niet zelden om het kleine boeren lastig te maken en grote, logge multinationals te bevoordelen. Daarom werkt EerlijkEten met een eigen keurmerk. Onze producten voldoen aan de hoogste standaarden en onze dieren hebben een goed leven. Ze ontvangen de beste voeding en worden op humane wijze geslacht. Juist omdat we ons onttrekken aan (veelal Europese) regelgeving en standaarden voor ‘biologisch’ of ‘organisch’ bieden we de beste kwaliteit!
  • Vraag: Op welke dag wordt mijn EerlijkEten Box bezorgd?
    Dat kun je zelf aangeven. De opties zijn op dit moment dinsdag, woensdag of donderdag. In de toekomst willen we op elke dag gaan bezorgen. Check je profielpagina om eventueel je leverdag te wijzigen.
  • Vraag: Ik wil mijn levering tijdelijk pauzeren
    Indien u uw levering tijdelijk wilt pauzeren kunt u dat eenvoudig zelf aangeven op uw profielpagina.
  • Vraag: Ik wil mijn lidmaatschap opzeggen
    Weet u het zeker? Dat is erg jammer! U kunt ook uw levering voorlopig pauzeren. Dan hoeft u zich niet definitief uit te schrijven en kunt u zich op elk gewenst moment opnieuw aansluiten bij onze community. Indien u zeker weet dat u zich volledig wilt uitschrijven, klik dan hier
  • Vraag: Wat zijn jullie algemene voorwaarden?
    Onze algemene voorwaarden staan gewoon op onze site en kun je hier lezen.