Zodra je bestelling bij EerlijkEten is afgerond, geven wij deze door aan Trunkrs, onze gespecialiseerde transportpartner. Dankzij onze samenwerking met hen ontvang je jouw verse vlees gekoeld en in perfecte staat aan huis, verpakt met koelelementen of droogijs.
De levering vindt altijd plaats tussen 17:00 en 22:00 uur. Rond 15:00 uur ontvang je een e-mail van Trunkrs met je Track & Trace code. Na ontvangst kun je direct genieten van onze kwaliteitsproducten.
EerlijkEten werkt bewust samen met Trunkrs, een specialist in voedseltransport. Dit bedrijf legt zich toe op verstransport en zorgt er door de unieke leveringstijden in de avonduren voor dat de kans het grootst is om onze klanten thuis aan te treffen.
EerlijkEten kent twee type bestellingen: abonnementsboxen en webshop-bestellingen. LET OP: voor deze twee type bestellingen gelden aparte leveringsvoorwaarden.
De abonnementsboxen kunnen tot woensdagavond 20.00 uur worden besteld voor de week erop. In tegenstelling tot webshop-bestellingen (die al de volgende dag kunnen worden bezorgd) zit er bij de abonnementsboxen dus enige tijd tussen. Dit heeft te maken met de grenzen aan de capaciteit van ons boeren-netwerk, dat kleinschalig is en dus rekening moet houden met oogsten van groenten en fruit, of slachten van scharreldieren en grasgevoerde runderen.
Indien je een abonnementsbox bestelt kun je zelf je leverdag kiezen. Dit kan (vooralsnog) een dinsdag, een woensdag of een donderdag zijn. Op je persoonlijke profielpagina kun je altijd je leverdag aanpassen.
Voor een webshop-bestelling kies je zelf je gewenste leverdatum. Wij streven ernaar om op die dag te leveren dankzij onze samenwerking met onze same-day-delivery partner Trunkrs. Ruim 98% van onze bestellingen worden op tijd geleverd. Toch blijft het een indicatie; omstandigheden zoals geen gehoor, overmacht of feestdrukte kunnen vertraging veroorzaken. In dat geval nemen wij of Trunkrs contact op voor een tweede leverpoging.
Omdat wij werken met een same day delivery partner, gespecialiseerd in verstransport, zijn onze verzendkosten hoger dan die van een regulier postorderbedrijf. Bovendien hebben wij kosten voor het isolatiemateriaal, koelelementen en (eventueel) droogijs.
Voor webshop-bestellingen tot € 75,- rekenen wij daarom € 9,99 verzendkosten. Bij bestellingen van € 75,- tot € 150,- geven we bijna 50% korting op de verzendkosten en brengen we nog slechts € 5,99 in rekening. Bij bestellingen boven de € 150,- nemen wij de volledige verzendkosten voor onze rekening en is deze dus gratis voor u als klant.
Abonnementsboxen worden altijd gratis bezorgd.
Levering is mogelijk in Nederland (exclusief Waddeneilanden) en België (exclusief Wallonië, met uitzondering van Brussel).
Bij een webshop-bestelling kies je zelf je leverdag. We raden je aan om op tijd te bestellen. Op zijn vroegst is dat de eerstvolgende werkdag. Dat betekent het volgende:
Onze producten zijn 100% vers en worden gekoeld verstuurd, tenzij anders vermeld. Je ontvangt je bestelling in een stevige kartonnen doos met een isolatiezak en/of een piepschuim beschermdoos, met koelelementen en/of droogijs om de juiste temperatuur te garanderen.
Verse producten: Vacuüm verpakt en minimaal 5 dagen houdbaar. Producten met hoog gewicht kunnen uit twee delen bestaan. Thuis invriezen verlengt de houdbaarheid.
Diepvriesproducten: Kunnen licht ontdooid aankomen. Bewaar deze in de vriezer of ga er direct mee aan de slag in de keuken! Voor vragen staat onze klantenservice altijd voor je klaar.
Als levering bij de eerste poging niet lukt, word je bestelling de volgende werkdag bezorgd tussen 10:00–16:00 of 17:00–22:00 uur. Meer informatie vind je in de Track & Trace mail. Bij nalevering worden producten gekoeld of ingevroren opgeslagen om kwaliteitsverlies te voorkomen.
Heb je nog meer vragen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice via [email protected] of +31 85 330 1045 (bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 en 17.00).